Re: Toxicita při 3D výtiscích

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Říjen 29 16:41:40 CET 2015

Ahoj Petře,

Já koukal že máš PET v nabídce. Právě proto o něm mluvím že už je běžně
k dostání. Až budu mít něco na co ho budu potřebovat tak si špulku
koupím. Uvažoval jsem o různých úchytkách prvků na anténách a podobných
aplikacích. Tam PLA nepřipadá v úvahu kvůli malé tepelné odolnosti a ABS
zase kvůli nízké odolnosti proti UV. Krom toho netuším jaká je odolnost
PLA a ABS vůči mrazu. PET je psaná tuším do -60°C.

Ale dík za nabídku.

     Martin.