Re: Toxicita při 3D výtiscích

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Říjen 29 11:33:50 CET 2015

Já používám plasty od p. Zahradníka. PLA nesmrdí. ABS trošičku - takový
jemný chemický smrádek. Ale je to opravdu maličko. Vadí/nevadí - to bude
myslím hodně individuální. Já bych po ABS vyvětral kdybych v místnosti
měl dlouhodobě pobývat. Při krátkodobém pobytu bych to neřešil. Taky
záleží na tom kolik toho vytisknete. Nějakou drobnost není třeba řešit.
Několikahodinový tisk je asi něco jiného. Já tisknu hlavně z PLA, Z ABS
jen drobnosti. Takže jsem to zatím neměl potřebu řešit.

S jinými plasty nebo od jiného prodejce zkušenosti nemám.

     Martin.