Re: Návrhářem FPGA za 21 dní

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 29 07:35:07 CET 2015

ISE má počátky 15 let zpátky a je to na něm vidět. PH je novější a je to
vidět. Vivado pak vychází z PH. V PH je mnohem hezčí zobrazení schématu,
které vzniklo z vašeho VHDL (kontrola, že syntéza rozumí tomu, co po ní
chcete). To samé platí pro vizualizaci všech ostatních výsledků vašeho
snažení. Jednoduše lze také spouštět více implementací současně (to se
někdy celkem hodí). Asi je to i rychlejší. Atd :-)

V PH můžete kliknout na začátku na "Open Example Project" a na tom si
zkusit syntézu/implementaci atd.

Na dokumentaci se vykašlete na web, ale používejte Xilinx aplikaci
"DocNav" (Document Navigator).

Jestli to je těžké nebo ne je otázka, ale zjednodušeně vytvoříte nový
projekt, nahrajete do něj VHDL a UCF a zmáčknete "Generate Bitstream".
UCF je soubor s instrukcemi, kam se má namapovat jaký pin a jak jsou
rychlé hodiny.

Ondřej