G9 - tentokrat opravdove halogenky (z Ciny)

Stanislav Svoboda 7009 na seznam.cz
Úterý Říjen 27 18:30:43 CET 2015

Dobry podvecer,

Dost casto nam v lustru v obyvaku odchazely 40W zarovky "svicky". Zkousel
jsem usporky (moc masivni na subtilni lustr), LEDky (bludickove svetlo) a
nakonec nejake OSRAM 40W halogenky v redukci E14/G9. Drzi uz rok (tuk
tuk...), svetlo prijemne, velikost decentni... Tak jsem koupil u Cinana
jeste dalsich par redukci a taky na zkousku 25W a 40W halogenky. Hned jak
prisly, hodil jsem 5 25W halogenek do lustru a byl jsem mile prekvapeny, jak
hezky sviti - subjektivne vic nez 40W zarovky, co tam byly dosud. No tak
jsem je zmeril Lidlmetrem a 25W halogenka prikon 58W a 40W halogenka prikon
41W. To jsou veci :-)

Stanislav Svoboda