Re: Návrhářem FPGA za 21 dní

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Úterý Říjen 27 08:01:01 CET 2015

Pro Vivado je podpora čipů uvedena v UG973 "Release Notes, Installation,
and Licensing".

Jinak ISE zapomeňte - pro nové čipy jedině Vivado.

Download a porovnání placené/free edice je na webu v pěkné tabulce
(Xilinx má teď nový web).

Jinak "levnější" programátor je např. "JTAG HS3 Programming Cable", ale
dnes už bývá programátor součástí vývojových kitů.

Ondřej