[OT] tuning pracky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 26 18:45:41 CET 2015

A není to spíš na "mechanicko-analogové tunění"? Tedy někde tu sondu
přizvednout, aby spodní násoska byla výš a tedy vody muselo být víc?

Když to má 3 dráty - napájení a výstup, tak by snad mělo být snadné to
odpojit, připojit si externí napájení a osciloskop nebo spíš nějaký čítač,
a pak chvilku tunit šroubovákem.

Teda pokud jste to nemyslel tak, že to tím modulkem s 32bit procesorem
podložíte, aby to bylo umístěno výš nad hladinou.  ;-)

PL