[OT] Zazitky zacatecnika s sw pro STM32F

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 26 16:59:59 CET 2015

>jako ten poskytovany zakaznikum co
>berou STM32 po paletach...

Hm to ma ST taky nizky prah? Kolko paliet sa zmesti do vagona?

>Jen pro zajimavost - uz nekolik zakazniku co pouzivaji ten kostkovy klikator
>nam hlasilo chybu v dokumentaci, protoze neco neslo v klikatoru naklikat.
>Zatim nejlepsi byl zakaznik ktery nemohl pro zvolenou frekvenci hodin
>naklikat 100 baud prenosove rychlosti USART, tak ve vyklikanem kodu vytvoril
>pomerne slozitou konstrukci pouzivajici dalsiho timeru a na doby prenosu
>zpomaloval hlavni hodiny procesoru...
>Takze zakaznici to chteji, bude hur.

Niekolko basnickych otazok, nie pre Vas osobne: A skusali ste im ponuknut
tie slusne urobene zakladne priklady? Ake percento zakaznikov si vobec
vsimlo appendix v RM k 'F0/'L0 resp. Snippets? Preco ich nemate k ostatnym
rodinam ? Hovori sa o nich na skoleniach? Ake percento ludi co Vam to
predavaju o tom vobec vie?

Mimochodom, na SW UART mate priamo appnote, aj ked ma divny nazov z ktoreho
to nie je uplne zrejme, a priznam sa, ze som ho necital.

wek