[OT] Zazitky zacatecnika s sw pro STM32F

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 26 16:53:10 CET 2015

>Uz me nebavi
>furt hledat, v cem se lisi u M0, M3, M4...

To je predsa popisane v migracnych dokumentoch, a najma v suhrnnom AN3364.
Bohuzial, ST sa vys**lo ho updatovat (a ospravedlnujem sa za vulgarizmus,
bohuzial sa vsak sem nic ine nehodi).

V skutocnosti ta "prenositelnost" skrz "kniznic" ma presne tie iste medze
ako samotne pouzitie kniznic - na blikanie LED dobre, na prilinkovanie
"middleware" tiez; ale na to ste tiez nepotrebovali to klikatko, stacilo
by slusne dokumentovane API, ze. No a vediet citat.

>(a pokud je nejaka
>cast programu kriticka, neni problem to napsat rucne primo s registry)

Ono nie je problem to napisat rucne priamo s registrami vsetko, a nie je to
ani tazke ani zlozite; a clovek ma kontrolu nad tym co robi, co by u
mikro*kontrolerov* malo byt prvorade.

No a ak by existovali slusne napisane priklady, tak by to bolo este
jednoduchsie.

wek