{OT} dobre utajene vzdelanie (bolo: job v CERNu)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 26 16:27:16 CET 2015

>tieto pozicie su vytvorene pre ludi so vzdelanim hlavne zo zapadnej
>Europy. Tam su tzv. fachhochschule,

Ja som mal prilezitost zazit bakalarov aj mastrov zo zapadnej europy (UK)
vratane casti studia. Bakalari boli urceni na obchod a ako majstri
(napokon to dole aj pises); nebolo to ziadne tajomstvo a oni priamo po
tomto isli. V podstate nic co by priemyslovak nezvladol (aj ked niektore
predmety boli posadene o pol stupna vyssie, ale zato ti, co nesli na
mastra, ich o pol stupna nizsie zvladali), ale mali na to titul
(presnejsie povedane, pokial viem, neexistovala ustanovizen v rade
priemyslovky). Tolko o posadnutosti titulmi vo vychodnej Europe.

>K tym poziciam... Toto miesto (aj to v nasej sencii) je urcene pre
>cloveka, ktory ma technicke vzdelanie a jeho ulohou je hlavne
>implementovat.

Citujem:

The job will involve:
    The design of digital acquisition electronics based on field
programmable logic-based devices (FPGA).
    The design of front-end low noise analogue amplifiers.
    The design and test of beam position monitors.
    Test, installation and maintenance of these electronic acquisition
systems in the machines.

Len posledny bod z tohto znie ako "implementovat".

Tolko o prehnanych poziadavkach v popise prace.

wek