job v CERNu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 26 15:56:06 CET 2015

Toto je podla mna priestor pre nase vysoke skolstvo: ponuknut pre
inzinierov kratky bakalarsky kurz (v tomto pripade povedzme tyzdnovy),
ktory by koncil statnou skuskou, kde by uchadzac preukazal odbornu
neznalost; no a na zaklade tohoto by mu na slavnostnej democii bol verejne
odnaty a komisionalne skartovany inzinersky diplom.

Mohla by sa toho ujat nejaka renomovana institucia, napriklad uz Tebou
spomenuta Fakulta priemyselných technológií v Púchove Trenčianskej
univerzity Alexandra Dubčeka.

wek