LED G9 - saga pokracuje

Neděle Říjen 25 21:29:27 CET 2015

To určitě není vypálený luminofor. Bílá LED bez luminoforu je modrá LED
a luminofor je trochu průhledný, aby se modrá z chipu namíchala se
žlutou z luminoforu. Zajímavé by bylo změřit aspoň při několika proudech
voltampérovou charakteristiku. Na téma degradace ledek (tehdy ještě
červených) jsem dělal diplomku a problém tam byly nějaké parazitní
nesvítící přechody s nižším napětím. I když tam se to projevovalo hlavně
při malých proudech. Mohl bych to v případě zájmu najít a něco z toho
naskenovat.
Anděl