[MECH] Kam na BSW srouby

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Neděle Říjen 25 14:56:30 CET 2015

Ten BSW 3/32-48 bude pro běžné účely zaměnitelný se šroubem UNC #3
(3/32-48). Rozměry jsou velmi podobné, stoupání stejné, liší se hlavně
profil závitu (vrcholový úhel 55 vs. 60 stupňů). Střední průměr se
liší v řádu desetitisícin palce, čili o pár mikronů. Se svým
mikroskopem na proměřování závitů bych ty šrouby od sebe
asi poznal, jinak ne :-) UNC No. 3 je normalizovaný a běžně se
vyrábí, určitě se bude líp shánět než ten BSW (někdy je označený jen
3-48 a délkou, např. http://www.mcmaster.com/#91772a091/=zir2s0 ).

Aleš Procháska