[OT] tuning pracky

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Říjen 25 13:56:32 CET 2015

Zdravím,
  tak to mi připomnělo, že tenhle "VW effect" je znám už dlouhou dobu...
  Například jeden poměrně zde hojně rozšířený typ telefonní ústředny má
v nastavení určitých parametrů flag, který nastavuje vlastnosti tak, aby
prošly homologačním protokolem... Ovšem pro praktický provoz se nehodí
a není vhodné jej mít zapnutý :-). Jelikož jde o systém, který se homologoval
vždy za účastni zaměstnanců příslušné firmy, nebylo ani nutno dávat nic do
manuálů, protože to stejně nebylo v nastavování základních vlastností, do
kterého se obvykle pouští uživatelé... A mluvím o době cca 90. let m.s.,
tehdy byla homologace zařízení docela problém, dnes stačí jedno CE a je
homologováno :-).
  Zdraví Pavel