ARM ELF analyza

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 23 14:34:13 CEST 2015

Souhlas.
Pokud mám zdroják, tak je určitě dobré vycházet z "primárních dat", tj.
z mapu
a ne až z výsledného produktu.

CCM paměť je fajn a její použití je velmi snadné. Nadělal jsem si na to
vlastní
linkerscripty, které defaultně umísťují data buď do RAM nebo do CCM RAM
s tím, že u každé proměnné můžu explicitně změnit její umístěni do jiné
sekce
(např. když používám CCM a do nějakého bufferu musí mít přístup i DMA,
nebo když se vše nevejde do jedné sekce).

PL