[OT] Komerce - prodam notebook Dell D600 (a dalsi veci)

Pátek Říjen 23 12:03:55 CEST 2015

Přátelé, notebook je stále na prodej, trochu jsem snížil cenu a pro členy
konference přidám zdarma tu PCMCIA 2x USB kartu, takže pak bude mít celkem
4 USB porty.

http://aukro.cz/dell-latitude-d600-d610-1-5ghz-1gb-100gb-i5744947586.html

P.K.