Brouk pro vstupy 24V

Středa Říjen 21 06:07:14 CEST 2015

A tip na levny SMD optron bez naroku na rychlost ale co nejmensi a bezne
dostupny by byl?
Je mi jasne, ze to je nejodolnejsi reseni, ale tady zrovna jde jen o
koncove spinace linearnich os. Dale deska bude ridit motory (DIR/PULSE
pres budic RS422) a cist snimace BiSS, taky diferencialni signaly, zatim
vse neoddelene, snad to bude OK nebo se udela nova verze, tohle je jen
prototyp na vyvoj.

Jaky mate nazor u diferencialnich budicu (AM26C31) na male seriove
odpory na vystupech (cca 22R)? Kvuli zpomaleni hran/omezeni odrazu na
vedeni a zvyseni odolnosti. Frekvence budou do 1MHz