Elektronicke zavirani vody pro domaci automatizaci

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Říjen 20 21:21:15 CEST 2015

Dne 20.10.2015 v 14:31 Martin Vancl napsal(a):
> Dobry den,
> v ramci rekonstrukce domu se snazim postavit si "domaci automatizaci".
> Nechci zadne komercni reseni, vse si chci udelat sam.
> Jde mi hlavne o prakticke veci. Pokud odejdu z domu, vypnou se mi
> nektere zasuvkove okruhy a voda.
>
> Mereni prutoku uz mam vyresene, ale stale resim problem se zaviranim
> vody. Nedari se mi najit vhodny ventil.
> Moje predstava by bylo idealne 12-24V napajeni. 230V bych se radeji
> vyhnul, ale v zasade s tim problem nemam.
>
> Libil by se mi ventil, ktery by potreboval energii jenom ke zmene
> [...]

Dobrý den,

na ovládání hlavního přívodu vody používám kombinaci kulového kohoutu
BELIMO R2025-S2 DN25_1"- 26 kvs / R225
http://marcomplet.cz/zbozi/produkt-1187/belimo-kulovy-kohout-belimo-r2025-s2-dn25-1-26-kvs-r225.html
a servopohonu pro kulové kohouty BELIMO LR24A
http://marcomplet.cz/zbozi/produkt-2070/belimo-servopohon-pro-kulove-kohouty-belimo-lr24a-5nm.html

Instalováno na jaře 2011, zatím bez problému.

jf