[MECH] Oprava strojniho sveraku

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Říjen 20 17:56:43 CEST 2015

Ja by som tam dal slepe sroby

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ok2mtm
Sent: Tuesday, October 20, 2015 4:51 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: [MECH] Oprava strojniho sveraku

Vaření litiny není jednoduché a tady bych měl obavu, že se to celé zkroutí. Takže jak už tu padlo, zalepit nějakým tekutým kovem. Kdysi jsme tím opravovali prasklinu v litinovém bloku motoru na traktoru a když jsme se k tomu po týdny vrátili, tak jak byl venku a trošku na dešti, tak to celé tak pěkně orezlo, že nebylo poznat, kde je litina a kde oprava. Pokud to bude namáhané jenom na tlak, když se něco položí do svěráku a utáhne, tak bych se toho nebál.

Tomáš OK2MTM