OT: oprava HDD

Úterý Říjen 20 14:37:50 CEST 2015

A co když odejde zdroj a shoří elektronika na všech discích? Tedy pokud na
nich není nějaká ochrana proti přepětí.

Měl jsem kdysi dávno harddisk, kde bylo něco shořelého, asi to byly nějaké
zenerky nebo transily, nevěděl jsem přesně, ale zkusil jsem to nahradit
diodami 1N4007 a začal chodit. Jedna byla myslím v sérii s 12V, druhá
paralelně, ale polarizovaná tak, že byla zavřená. Chvíli jsem ho používal a
pak jsem ho prodal, tak ani nevím, jak dlouho ten můj hotfix vydržel, ale
asi na věky ;)

P.K.