sledování zásilky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Říjen 20 09:49:31 CEST 2015

Ahoj vespolek,

máme takový menší problém s nějakou z poštovních společností která nám přepravuje zásilky z Asie do Evropy.
Jde o to, že posílané zboží má odolnost na pád pouze z výšky 70cm a teplotně 0-30°C.

Napadlo mne, jestli by nestálo za to si poslat nějaký environment logger. Bohužel se mi nedaří najít takový, který bude schopen zaznamenat otřesy a zároveň bude schopen cestovat v letadle a navíc přežije alespoň tři týdny při životě.

Možná že by se někomu mohlo hodit takovou hračku nadesignovat a vyrobit. Je tu někdo, koho by taková akce zajímala?
(Zatím jen zjišťuji situaci a náročnost celé akce)

Díky

Jindra