Lenovo pri pripojeni nabijeni vypne podsviceni displeje

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Říjen 18 01:51:41 CEST 2015

Mal som na pracovnom NB problem, ze pri behu na baterie menil jas v
zavislosti od otvorenych aplikacii. Neskumal som, ci rozlisuje
aktivne/neaktivne aplikacie, alebo jas pozadia. Proste mi vadilo, ze
pri prepinani sa medzi aplikaciami "plaval" jas. Po neuspesnych
pokusoch menit "windowsacke" power settings v ovladacom paneli som na
koniec nasiel "uzasne" nastavenie priamo v nastaveniach driverov Intel
grafiky. Nemam to teraz pred sebou, no je tam zalozka Power a v nej
prepinac v zmysle power saving, nejak tak. A tato sa da nastavit
separatne pre beh na baterie, alebo siet. Vypol som to a je pokoj.
Sice ide o Windows 7, ale zatial tu neprebehla zmienka o nastaveniach
ovladaca, preto to pisem. Skuste sa pozriet este tam.

Teraz som nasiel tento navod s obrazkami, ten "moj" panel k
nastaveniam ovladacov vyzera inac, ale moznosti su podobne:
http://superuser.com/questions/414622/how-to-disable-auto-brightening-lcd

miro