OT - binec z garaze

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Říjen 16 22:45:03 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 16.10.2015 od Petr Zahradnik:

> Jo a taky mám nějaké desky z rozebrané barevné laserovky, tam jsou
> třeba vysokonapěťová trafíčka atd.

Přátelé, prosím neposílejte mi dotazy, jestli vám to pošlu. Jistě, že
umím posílat, posílám denně spousty balíků třeba zrovna s 3D
tiskárnami a plastem do nich, ale tímhle se opravdu nechci zabývat.
Takže hromadně tímto odpovídám na dva dotazy současně: (1) nic za to
nechci, pokud donesete třeba čokoládu, tak ji převezmu, (2) nepošlu.

Ještě si vzpomínám, že jsem tam našel nějakou starší grafickou kartu
Matrox, jeden nebo dva obrovské krokové motory, nevím z čeho,
kompletní a funkční USB mikroskop asi pro starší operační systémy,
soft k němu ale hledat nebudu, termopapír do pokladny - kotouče šířky
57 mm, autorádio ještě na kazety, tiskárnu štítků Dymo EL40 asi na
sériový port pro Windows XP, dál už myslím není podporovaná, možná se
najdou nějaké LiIon z notebooků, možná nějaký celý počítač třeba bez
pevného disku apod.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem