3d tisk - preskakovani motorku extruderu

Pátek Říjen 16 17:48:22 CEST 2015

Me taky pomohlo zvysit teplotu, ale pricina je IMHO v tom, ze se plast v
trubicce ohriva postupne a jak to vic tlaci, tak se ten malo ohraty
roztemuje a zadrhne. Nejvic IMHO pomuze co nejdukladneji chladit
extruder nad topnym teliskem, aby ohrata struna byla co nejkratsi.