3d tisk - preskakovani motorku extruderu

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Pátek Říjen 16 14:35:45 CEST 2015

Mam ted 205, ani 210 neprineslo vysledek.

Tisknu aktualne 65mm/s a cerna I cervena sla krasne (ale ta sla I na 75)

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: 16. října 2015 14:32
To: HW-news
Subject: Re: 3d tisk - preskakovani motorku extruderu

Zkusil bych zvýšit teplotu.

PH

-------------------------------
From: Pavel Urbancik
jak je videt ma tady hromada lidi 3d tiskarnu, tak zkusim jestli nekdo
neporadi s problemem co mam s PLA

Tisknu vetsi serii krabicek, prvnich 5 cernou a 1 cervenou proslo krasne,
tisk na kus trva cca 9 hodin a zadny zmetek.
Po prehozeni na jinou barvu mam ale problem s tim ze preskakuje extruder.
Neni to ale tim ze je tryska ucpana, ale tim ze material nema kam jit (je to
uzka stena, tzn 3x okraj z kazde strany a 1x prouzek infillu) Kdyz zvednu Z
a zkusim extruder, tak jde krasne.

Meril jsem prumer na vice mistech a ma 1,7 az 1,75 v podstate stejne jako
cerna.

Snizeni materialu na infill zpusobi ze jsou v plochach mezery, snizeni na
okraje to stejne.
Prehodil jsem I trysku z 0,3 na 0,5 a zadne zasadni zlepseni.

Co poradite?