3d tisk - preskakovani motorku extruderu

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pátek Říjen 16 14:13:04 CEST 2015

Rozumím tomu správně, že se zastaví posuv filamentu a začne ho unašeč
extruderu hoblovat? Nebo motor ztrácí krok?

Já měl podobné potíže s Velleman K8200, kdy motor extrudéru ztrácel
krok. Nakonec šel ven a nahradil ho motor co se prodává k Rebel2 a už se
to neobjevilo.

Oja