Profylaxe a dobrý pocit z dobře vykonané práce

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Říjen 16 00:26:41 CEST 2015

Ahoj,
přišel za mnou syn a říká mi. Tati už 2x se mi sám vypnul počítač.
Hmmm, podívám se na to až budu mít čas.
Tati, včera jsi říkal, že dneska.
Proti tomu se nedalo argumentovat.
I když jsem přišel docela pozdě, tak jsme se do toho pustili.
Grafika totiž při běžném zatížení ukazovala ve SpeedFanu cca 90 st.
Pohledali jsme na webu jak jsou na tom ostatní a max bylo 75 apod. Někde i
více, ale ne jako u nás.
Takže kompletní vyčištění, videokarta ATI 5850, dnes žádný zázrak, šla na
stůl a kompletní rozebrání.
Fakt doporučuji úplné, pak teprve uvidíte co je tam za sajrajt.
Po vyčištění jsme při dvou videích na dvou monitorech v HD na 46 st.
Tak si to chlapi změřte a šroubovák do ruky.
Jsem rád, že mne k tomu syn "dotlačil", no nebylo to až takové ale moc se mi
do toho dnes nechtělo.
Samozřejmě jsme to vzali už komplet všechno.
Hezký den všem,
Jindra Polívka

PS: je možné, že budou chybět háčky a čárky. Je to prostředím a tak se
omlovám.