Re: OT: Co ti ludia vlastne chcu? bolo: Elektromagnetický displej

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Čtvrtek Říjen 15 20:31:03 CEST 2015

Nazdar,

tak celemu hladaniu som venoval asi 3 minuty. Nebolo ucelom zistovat stav
firmy, skor pomoct s dalsimi odkazmi. Pohlad na stranku je cisto
subjektivny. Ale aj dizajn web stranok sa vyvija. No ked vidim stranku s
dizajnom z roku 2k, tak si to proste zaradim niekam. Rozhodne
neuprednostnujem stranky ako ma STM, Microsoft, atd, atd. Slusna stranka sa
da urobit aj bez megabajtov scriptov a frameworkov.
Samozrejme, ked niekto predava 20 rokov stale rovnaky tovar, tak akosi nema
potrebu stranku inovovat. Len som si dovolil kolegu upozornit, ze podla
mojho rychleho pohladu nemusia byt tie stranky uz aktualne. Neaktualnych
stranok je plny internet. Pravda, vecsina neskor vyhnije nezaplatenim za
domenu alebo hosting.

Slavo T.