OT: Co ti ludia vlastne chcu? bolo: Elektromagnetický displej

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Čtvrtek Říjen 15 17:38:16 CEST 2015

Dobry den,

dnes je nejaky divny den. Jeden pise:

<http://www.aicpl.com/frameweb/flipdisp.shtml>Vecsinou sa to uvadza pod
Scoreboard Displays. Alebo sa opytat u neakeho vyrobcu autobusov.
Uznavam, ze stranky niektorych vyzeraju, ako by firmy skoncili pred 15
rokmi, ale mozno...

a druhy zase

Ak pouzivate noscript alebo ine blokovace, tak treba povolit vsetky
externe linky (aspon ja som musel). To je ten pridrbany trend, robit
stranky zavisle na 10-tich externych framevorkoch stahovanyzh z 20-tich
externych stranok.

Tak ako maju vyzerat webove stranky? Ako pred 7,5 rokmi?

Richard Kaliciak