Lenovo pri pripojeni nabijeni vypne podsviceni displeje

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Čtvrtek Říjen 15 12:32:04 CEST 2015

Jiný adaptér, to mně také napadlo, nicméně je tam takový velký obdélníkový
konektor a takový nikde nemám.

A kondík ve zdroji to asi nebude, to by se při úplně vybité baterii asi
úplně vypnul, ale celé se to jeví jako že i dokonce nabíjí, jen potmě.

----- Original Message -----
From: "David Obdrzalek" <David.Obdrzalek na mff.cuni.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 15, 2015 11:22 AM
Subject: Re: Lenovo pri pripojeni nabijeni vypne podsviceni displeje

On 15 Oct 2015 at 10:18, Zapletal Martin wrote:
> Vzhledem k tomu, že notebook je týden starý, tak do něj nepolezu, ale
Aha, to mi uniklo. Nicméně i tak to může být softwarový problém, akorát že u
takhle
nového ntb by to případně ještě mohlo jít reklamovat.

Co jiný adaptér, nezkoušel jste? Sice bych v tom potíž zrovna nečekal,
obzvl83+t u
nov0ho notebooku, ale když si notebook umí se zdrojem popovídat, tak možné
je lecos.

> testnu, jak to je když adapter je zasunuty a není v zasuvce. Ale vzhledem
> tomu, že to zhasínání není skokové ale pozvolné, musí být něčím řízeno.
> Jinak by se musel vybíjet nějakej kondík nebo co a to se mi jako
> pravděpodobné nejeví.

Třeba se ten kondík vybíjí v tom zdroji ;-)
(no, asi ne)

D.O.