Re: 3D tisk robotického pavouka

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Říjen 14 17:10:46 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 14.10.2015 od František Burian:

> ještě jsi neřekl podstatný detail, zdali Cura nebo Slic3r - v tom je
> taky rozdíl ...

Tohle je zrovna model, kde je slicer celkem nepodstatný, tohle
naslicuje kdeco. V tomto případě jsem použil Simplify3D. Vůbec ne z
nějakého důvodu kvality nebo tak něco. Prostě proto, že jsem si ho
zrovna o víkendu koupil a tak si s ním hraju.

> Ale pěkné. Dodnes nechápu jak můžeš tisknout 80mm/s. Už při tlačení
> 40mm/s mám problém (tedy pokud neudáváš rychlost posuvu ...) No
> zázraky se dějí ... :-)

Tak rychlost se neudává, jak rychle frčí extrudér, ale jak rychle se
při tom posunuje tryska. Takže v tomto případě jsem měl nastavenou
rychlost tisku 80 mm/s, vnější perimetry 72 mm/s, plné výplně 40 mm/s,
první vrstva 20 mm/s, posuv bez tisku 120 mm/s. Materiál jsem už psal
ABS 1,75 mm od sebe, teplota desky 120°C, teplota trysky 220°C,
celokovový hotend, tryska 0,5 mm, výška vrstvy 0,3 mm, dole 3 plné
vrstvy, nahoře 3 plné vrstvy, 3 perimetry, výplň 25% mřížka. Tiskárna
Rebel 2, abyste neřekli, že na vás nasazuju nějaký silný kalibr.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz