Zahada GCC (ARM)

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Říjen 14 16:59:07 CEST 2015

On 10/14/2015 4:47 PM, Jaroslav Buchta wrote:
> Diky za osvetleni, mel jsem za to, ze na poradi options nezalezi. Zas
> o neco chytrejsi ;-)
> Zajimave je, ze z toho v kazdem pripade vypadl funkcni program.
> Jeste mam jednu otazku, specs.nosys udela presne co? Nejak to nemuzu
> dohledat.

Mate na mysli nosys.specs ?

Ak ano, tak to sposobi prilinkovanie kniznice libnosys, ktora
implementuje prazdne systemove volania, ktore by mohli chybat
standardnym knizniciam, napriklad taky _exit, sbrk, read, wite a mnoho
dalsich, ktore su obvykle poskytovane operacnym systemom ale na bare
metal obvykle chybaju.

-m-