Spinany zdroj - stabilizace vystupu

Lemur lemur.hwnews na gmail.com
Středa Říjen 14 12:13:15 CEST 2015

Diky za odpoved,
to jsem zapomel napsat - do napajeneho zarizeni nelze zasahovat. Proste
blackox pripojeny 2 tlustymi draty.

Udelal jsem dalsi pokus - kdyz zdroj zatezuju 0.5R odporem chova se celkem
OK. Zrejme ho rozhodi indukcni zatez motoru.

Akumulator .. to bylo to (zatim) nechci, pouzit ho paralelne ke zdroji.
Vypnou napajeni a aku se vybije do zarizeni. Nerad bych basltlil nejaky
nabijeci / ochranny obvod, jde to koupit?
L.