Nepájitelné čínské pin-headery

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Říjen 13 21:29:22 CEST 2015

Já vám to můžu potvrdit. Přišli mi drivery krokových motorků A3967 a k
tomu nalámaná lišta.
Nedalo se zapájet nic. To co jsem zapájel tak stejně nedrželo, tváří se
to že to přilnulo, ale šroubovákem jsem kolíček vytlačil s tím, že
zůstal vytlačený černý PIN a nějaký jeho pokov zůstal v pájeném místě.
Dají se tyhle mizerné PINy poznat podle toho, že nejsou tak křehké, jako
ty funkční z GM. Ten správný pozlacený ohnu a když ho ohnu z5 , praskne.
Ten "inovovaný" čínský , méně zlatý - až stříbrný  si nechá líbit víc.