OT: oprava HDD

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 13 18:39:48 CEST 2015

Před pár lety byla kauza, kdy odcházely disky Seagate nějaké řady.
V té době se na webu objevily návody jak to opravit. O tento konkrétní starý
problém teď nejde, ale (pokud si to správně pamatuji) ty návody byly
postaveny
na tom, že na sevisních pinech HDD je služební sériový port, pomocí kterého
se dalo připojit k disku jako k inteligentnímu zařízení.
Možný by to stálo za pokus.
Nějaký link třeba tady, ale jistě budou i jiné a možná lepší.
http://www.msfn.org/board/topic/128807-the-solution-for-seagate-720011-hdds/

PL