OT: oprava HDD

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Říjen 13 16:01:50 CEST 2015

K ničemu to vám teď nepomůže, ale příště bych se vyvaroval dávat obyčejné
disky do pole, kde se předpokládá trošku větší zátěž nebo provoz 24/7. Těch
pár stovek za raid edition nebo black edition (či jiné), které jsou přímo
dělané na provoz 24/7 (je to uvedeno v datasheetu) se vyplatí. Oni vědí
proč to dělají a nechají si za to připlatit (protože ty obyčejné někde
šidí)... Prostě tam dát něco co je pro tento druh provozu určeno.