[OT] Tak levna 3D-prn z ALiExpress nebude

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Říjen 13 09:19:40 CEST 2015

Dobrý den,

Nebyl, a stalo se mi to několikrát. Také jsem se tomu divil. Říkal jsem
si, že to tak asi mají nastavené, že když jsem zaplatil 142,32Kč, tak mi
vrátí to, co jsem zaplatil. Dokonce jsem si jednou říkal, že na tom
docela dost vydělám, protože se změnil kurz dost nahoru, a ono ne.
Vrátili mi přesně to, co jsem zaplatil.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip