Jakou pastu?

Úterý Říjen 13 06:24:03 CEST 2015

Kupuju na eBay, napr.
http://www.ebay.com/itm/1pc-28g-BEST-Soldering-Solder-Flux-Paste-63-37-25-45um-/201186850138?hash=item2ed7abb55a
ale nemam srovnani s uvedenymi. Jak pro planzetu tak pro dispenzer mi to
prislo OK.
V lednici skladuju nekolik let. Za pokus to myslim stoji. Problem je, ze
je pasta nekdy tekutejsi, nekdy tuzsi.
Nevi nekdo, jakym tavidlem to naredit? Zkousel jsem gelove tavidlo co
bylo po ruce a to nedopadlo dobre - pasta zacla hrudkovatet pri
vytlacovani a ucpavala jehlu.