[OT] Tak levna 3D-prn z ALiExpress nebude

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Říjen 12 20:30:26 CEST 2015

Prave mi na ucet dorazily penize z Aliho rychliku :) Sice jsem potratil
asi 130 korun (dost mozna transakcni poplatky PayPalu nebo kurzovy
rozdil nebo vsechno dohromady), ale za tu zkusenost to asi stalo - porad
lepsi, nez prijit o vsechno...

Pavel Kutina