china-town.eu

Kosta kosta na hrajme.si
Pondělí Říjen 12 12:26:51 CEST 2015

Dne 12.10.2015 v 12:09 David Obdrzalek napsal(a):
> Celkově nevím, jestli bych to používal, metavyhledavač, který by mi sednul, jsem
> ještě nepotkal. Ostatně myslím, že vzhledem ke špecifikám jednotlivých prodejců snad
> ani nejde vytvořit něco, co by je sjednotilo bez ztráty kytičky. Taky si nedělám
> velké iluze stran aktuálnosti dat, to nemají zvládnuté ani naši lokální Heureka &
> spol.

Je implementováno fulltextové vyhledávání - nápověda tam je pod "?"
nice language 	Najde _nice_, _language_, nebo _nice language_
+nice +language 	Najde _nice_ a _language_
+nice -language 	Najde _nice_ ale né _language_
+nice ~language 	Najde _nice_ a záznamy obsahující _language_ budou méně
relevantní
+nice* 	Najde _nice_, _nice_ly, _nice_ty, _nice_ language, etc
"nice language" 	Najde exaktně frázi _nice language_
+nice +(language country) 	Najde _nice language_ nebo _nice country_
+nice +(>language <country) 	Najde _nice language_ i _nice country_,
záznamy obsahující _nice language_ budou méně relevantní

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský