china-town.eu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Říjen 12 12:13:09 CEST 2015

> Ale já nechci suplovat vyhledávače :)
Jenže oni se sami postarají, že se dostanete mezi jejich odkazy.

> Oproti nim, se zde pracuje pouze s reálnými daty eshopů a vyhledáváte
> reálně pouze nad nimi, tím pádem odpadne 99% balastu Osobně si myslím,
> že jste se vlastně ani nepodíval jak to tam funguje :)
Ale ano, mrknul jsem se na ten web a je to šíleného a nepřehledného (není tam viditelný strom) klikání, takže sám z vlastní vůle bych ho určitě nepoužíval. Když dám jeho vyhledávání, něco to sice najde, ale kdo mi zaručí, že neexistuje jiný server, než na kterém to výrobek našlo. Ne je to prostě zbytečné kolečko navíc, které práci zpomaluje a zneefektňuje.

Jakub Šerých