china-town.eu

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Říjen 12 11:26:47 CEST 2015

Za mna:
Vyzera to dobre (snad len v prehlade pridat aspon kratky text s
popisom pod obrazok, nielen ako mouseover hint), ale medzi cinskymi
eshopmi nejako nepotrebujem hladat, takze pre mna ucelnost nulova. Tak
ako tak v tych shopoch to byva drahsie nez na ebay a tam drahsie nez
na aliexpresse, pritom predavaju ten isty tovar z toho isteho skladu.

Ale o ucelnosti snad napovie viac navstevnost, ci nie? Tu na hw-liste
asi nebudeme - pri vsetkej rozmanitosti - velmi reprezentativna
vzorka.