china-town.eu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Říjen 12 11:26:37 CEST 2015

Kdykoliv narazím na jakýkoliv takovýhle globalizátor, začne mi vařit v žilách krev. Takže za mne jednoznačné NE!

Sílu skutečných vyhledávačů to nikdy mít nebude a stane se to jen otravným mezikrokem mezi skutečným vyhledávačem a skutečným hledaným cílovým serverem.
To je podobné, jako když dáte hledat jakýkoliv "datasheet" nebo "driver" Na prvních minimálně 3 stránkách výsledků Googlu jsou jen sračky na podobných myšlenkových principech jako Váš server, jejichž hlavním cílem je přisát se na nejvyhledávanější klíčová slova a vydělávat na reklamě.

Jakub Šerých