Re: Bezdrátová nabíječka

Hugo KOTTAS hugokottas na web.de
Neděle Říjen 11 10:05:18 CEST 2015

Dobry den,

zkuste na internetu hledat Qi. Pokud si najdete normy "wirelesspowerspecificationpart1[1].pdf "
a AN, uvidite, proc se to hreje.

HK
  ----- Original Message -----
  From: Michal Grunt
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, October 07, 2015 1:49 PM
  Subject: Bezdrátová nabíječka

  Když tu byl takový pěkný příspěvek o upravení USB nabíječky... Nezkoušel někdo něco podobného s bezdrátovou nabíječkou na mobily či jiná zařízení? Po delším váhání jsem jednu objednal (z aliexpress za $10 takže ani ne tu nejlevnější a ani ne tu nejdražší i když cena kvalitu neudává...) a překvapilo mě jak se hodně zahřívá a to jako že docela dost (elektronika nabíječky a od toho pak i telefon) až se bojím, aby mi to nepoškodilo telefon. Někde jsem četl, že to jednomu poškodilo snímač foťáku a určitě pro celý vnitřek telefonu to asi nebude úplně košér (když nabíjím klasicky kabelem tak telefon je pouze vlažný). Jediný co mě napadlo, je rozebrat ji (už jsem ji měl kuchnutou, ale jenom abych viděl co v ní je) a po určité době provozu (např. desítky vteřin) zjistit, která součástka se hodně zahřívá a pokud by to byl např. tranzistor, který spíná cívku (nic jiného by to snad dělat ani nemohlo, řídící chip asi ne) tak ho vyměnit za něco lepšího. Jinak ji asi používat nebudu a zase se vrátím ke kabelu... Ještě než mi přišla poštou tato, tak jsem objednal ještě jednu (že si ji upravím do auta), kde se prodejce dušuje, že by měla mít lepší elektroniku než ty levnější (i když obě přijdou na podobné peníze cca $10 tak asi myslel ty za $3) tak uvidím až mi přijde zda ta bude tato použitelná...

  MG