Jak s displejem pro delsi seriovou vyrobu?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Říjen 10 22:37:21 CEST 2015

Dobrý den všem,

narazil jsem na zajímavý problém: Není problém sehnat krám 128x64 s
plechovou ohrádkou, stejný jako před 10 lety.Ale když chci třeba barevný COG
320x240, zjišťuji, že typ který jsem před rokem našel již není v prodeji a
nedávno přestali prodávat i jiný, kterým by šel nahradit. Jelikož to bylo do
domácích hraček, tak to moc nevadí.

Teď bych chtěl něco pro výrobu v řádu desítky/stovky ks/měsíc po dobu 5+
let.
- Jak poznat, který se bude vyrábět déle?
- Nebo nakoupit do zásoby? Dochází k nějaké degradaci při skladování?

Díky za názory,
PH