vyhodnoceni dotazniku

Jan Linhart hw na liny.cz
Čtvrtek Říjen 8 17:33:13 CEST 2015

Nejde o vágnost zadání ani není smyslem laborovat nad školním systémem.
Tušil bych, že jde o získání papíru "BC". Úkolem je mít podvědomí o
možnostech
zpracování dat, naučit se vyhledávat v literatuře a nějak to sešroubovat
dokupy.

Viz příloha. Třeba to chce úča jinak, ale tudy by mohla jít cesta pro
další diskuze.

Honza