OT: vyhodnoceni dotazniku

Jan Linhart hw na liny.cz
Čtvrtek Říjen 8 13:58:18 CEST 2015

To mi nepřipadá jako správný přístup ke studiu.
Absolutní četnost (%), bude jen další sloupeček.
Se soudružkami se nediskutuje, ale přitakává.
Dost možná ta soudružka moc dobře ví, co je ke
státnicím potřeba. Z tabulky četnosti půjde vyrobit
krásný graf. A schválně - k čemu jsou tabulky a grafy?

Honza