OT: vyhodnoceni dotazniku

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Čtvrtek Říjen 8 12:58:06 CEST 2015

panove,

jelikoz mam dojem, ze jsou zde sami chytri lide, mel bych nasledujici otazku. Zena resi vyhodnoceni dotazniku, a ma vypocitat jakasi
procenta z otazek.

dejme tomu, ze v otazkach jsou odpovedi ano, ne, nevim, ale take otazky, kde je nekolik spravnych moznost. Navrhnul jsem a zrealizovali jsme vypocet tak, ze jsme z danych skupin otazek pro dany predpoklad spocitali body (spravna odpoved = 1 bod, spatna odpoved -1, nevim 0, nezaskrnuta spravna odpoved u vice moznosti -1), zjistili max pocet bodu v danych otazkach (skupinach) a udelali prumery. Coz vychazelo vcelku hezky.

To ovsem soudruzce vedouci prace nestaci, a pozaduje jakousi tabulku s cetnostmi - coz se dost blbe dela, obzvlaste u otazek s vice moznostmi.

A tak bud jsem blbej ja, nebo soudruzka. Jak byste to resili vy?

dik

tm
Tomas Meinlschmidt, MS {MCT, MCP+I, MCSE, AER}, NetApp Filer/NetCache

www.meinlschmidt.com  www.maxwellrender.cz