Kam na tenky stineny kabel?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Říjen 7 23:56:23 CEST 2015

 7.10.2015, 23:49:50

Kouzelne sluvko je RG178, ale koupitelnost v malem je ponekud
problematicka, pokud nezapojite cinske soudruhy, napr:
http://www.aliexpress.com/item/1meter-RG178-Army-Standard-Silver-Feeder-High-Temperature-Teflon-Brown-Transparent-OD1-8mm/32455766221.html?spm=2114.031010208.3.20.NhnL3E&ws_ab_test=201556_10,201527_1_71_72_73_74_75,0_0

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz