Re: Bezdrátová nabíječka

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Říjen 7 21:32:28 CEST 2015

Jinak v té nabíječce je STM 8S003F3P6 + LM324 a 2x MT4606. Nyní jsem
zapojil silnější trafo 2.5A (původně jsem zkoušel 5V 1.5A) a má to spotřebu
skoro 2A (měřeno digital. multimetrem) takže to slabší asi bylo přetíženo a
mohlo to způsobit "restarty"... Samozřejmě hřejí ty dva MT4606. Ale nějak
podivně v tom "cvaká". Ne píská, ale cvaká v pravidelném intervalu (6 cvaků
a pak dva rychlejší a tak stále dokola, přičemž jedna perioda trvá asi
vteřinu).

https://goo.gl/photos/p4VHjgFAsArsoQe5A