ze sa na to uz nevyserem...

balu na home balu na home
Středa Říjen 7 21:02:06 CEST 2015

jj, toto sa nam stalo minuly tyzden na cviceniach. Chalan zapajal tusim
dvojcestny usmernovac s operakom a nefungovalo to.
Hovorim mu, ze na odporoch je prilis moc ciernych pruzkov, ze tam ma asi
10 Ohmove odpory namiesto 10k, nech sa na to pozre. Zobral multimeter a
co myslite... Mal ho tam :-)

Tak vymenil odpory, vymenil zhorety operak a usmernovac fungoval :-)

b.